Znaleziono 14 wyników

autor: kubak89
17 września 2016, 14:59
Forum: GP TOURIST
Temat: Rumunia ew Bałkany 1-5.10
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 2279

Rumunia ew Bałkany 1-5.10

witam
szukam kogoś do wyjazdu do Rumunii lub na Bałkany w terminie 1-5.10. Wiem że to już późno ale nie dostałem wcześniej wolnego, a ekipa z którą miałem jechać w tym terminie się zesrała. Jestem wk..ny i zdeterminowany jechać gdziekolwiek byle na południe. info priv
autor: kubak89
25 września 2015, 14:43
Forum: Lajtowa wycieczka gdzies dalej
Temat: Lajtowa wycieczka gdzies dalej
Odpowiedzi: 1729
Odsłony: 243215

Re: Lajtowa wycieczka gdzies dalej

dzięki za inf.. już obczaiłem fajna trasa sie zapowiada... może jeszcze w tym roku sie wybiore bo narazie praca w tyg a weekendy też mam już obstawione
autor: kubak89
17 września 2015, 14:27
Forum: Lajtowa wycieczka gdzies dalej
Temat: Lajtowa wycieczka gdzies dalej
Odpowiedzi: 1729
Odsłony: 243215

Re: Lajtowa wycieczka gdzies dalej

w nd chce ruszyć z Żywca w stronę Zakopanego a potem dalej w kierunku Krosna, powrót wieczorem.. co polecicie do zwiedzania w tych stronach>> ale tak na lajcie bo mam tylko jeden dzień. może ktoś chętny???
autor: kubak89
24 czerwca 2015, 14:08
Forum: GP TOURIST
Temat: Rumunia ew. Chorwacja poczatkiem września
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3634

Re: Rumunia ew. Chorwacja poczatkiem września

mi udało sie zejść z kosztami do 900 zł.. dwaq lata temu byłem w Puli.. ostatni tydzien sierpnia jest tam zlot motocyklowy.. trwa cały tydzien..zlot chyba jest coroczny info mozna znależć na Twin horn na fb.. spanie za free pod namiotem.. było całkiem spoko..
autor: kubak89
23 czerwca 2015, 22:38
Forum: GP TOURIST
Temat: Rumunia ew. Chorwacja poczatkiem września
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3634

Re: Rumunia ew. Chorwacja poczatkiem września

to mi pomogliście tymi postami.dzięki chłopaki
autor: kubak89
21 czerwca 2015, 15:14
Forum: GP TOURIST
Temat: Rumunia ew. Chorwacja poczatkiem września
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3634

Re: Rumunia ew. Chorwacja poczatkiem września

aaa nie byłem jeszcze w Rumunii a na Chorwacji już tak.. ale chyba nie pojade nigdzie bo samemu to bez sensu..
autor: kubak89
16 czerwca 2015, 21:40
Forum: GP TOURIST
Temat: Rumunia ew. Chorwacja poczatkiem września
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3634

Rumunia ew. Chorwacja poczatkiem września

witam.
Planuje w tym roku tygodniowy wyjazd do Rumunii lub na Chgorwacje(wole jednak to pierwsze) czy ktoś może w tym czasie (wrzesień) ma w palnach coś takiego. Nie mam konkretu na Rumunie.. po prostu chce pojechac na Trnsfogarska i może nad morze.
autor: kubak89
14 maja 2015, 13:51
Forum: GP TOURIST
Temat: Ege szege dre! 2015-05; 15-17 ?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2421

Re: Ege szege dre! 2015-05; 15-17 ?

dziś dostałem wolne i jutro ale w sobote musze być w pracy. Do konca maja wszystkie weekendy obstawiam w pracy także kicha. ale chętnie się kiedyś wybiore na te Węgry.. a we wrześniu początkiem planuje bałkany(o iledostane urlop)
autor: kubak89
13 maja 2015, 17:48
Forum: GP TOURIST
Temat: Ege szege dre! 2015-05; 15-17 ?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2421

Re: Ege szege dre! 2015-05; 15-17 ?

ok..jutro jeszcze napisze, bo nie wiem czy dostane wolne.
autor: kubak89
13 maja 2015, 10:20
Forum: GP TOURIST
Temat: Ege szege dre! 2015-05; 15-17 ?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2421

Re: Ege szege dre! 2015-05; 15-17 ?

a jaki masz tam plan na sobote?? chcesz pojeździć po Węgrzech, czy cie tylko ten Budapeszet interesuje???
autor: kubak89
22 lutego 2015, 15:17
Forum: GP TOURIST
Temat: Na południe w połowie kwietnia - ktoś chętny?
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 12520

Re: Na południe w połowie kwietnia - ktoś chętny?

no jasne jasne..ja też nie dostane tyle wolnego(max 7d )zoboaczycie jak sie to wszystko rozwinie
autor: kubak89
20 lutego 2015, 14:16
Forum: GP TOURIST
Temat: Na południe w połowie kwietnia - ktoś chętny?
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 12520

Re: Na południe w połowie kwietnia - ktoś chętny?

ja bym chciał na te bałkany..co macie w opcji. Ostatnio byłem 2 lata temu i strasznie mnie tam znów ciągnie...ale nie wiem jeszcze jak z wolnym
autor: kubak89
18 lutego 2015, 15:24
Forum: Powitalnia
Temat: kubak89
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1146

kubak89

siema wszystkim!

jeżdżę od 4 lat fzs 600 99'..wbijam na forum bo jestem z południa konkretnie z Żywca. Pewnie jest tu ktoś kto jeździ na spontanie trochę dalej niż na Słowacje, chętnie się podłącze.
pozdrawiam