FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pochwal się swoim quadem.

Moderator: Policho

<<

Policho

Avatar użytkownika

mod
mod

Posty: 2190

Dołączył(a): 28 października 2008, 20:07

Lokalizacja: Małopolska

Sprzęt: KTM 690 SMC R

Post 21 października 2013, 09:19

Pochwal się swoim quadem.

Jeśli wśród nas są posiadacze quadów to może podzielą się tą informacją?

Krótki opis pojazdu?
Wady, zalety?
Jak często na nim jeździsz?
części zamienne - multimoto@o2.pl
<<

Blumen001

Avatar użytkownika

Znajomy

Posty: 19

Dołączył(a): 6 lipca 2010, 13:44

Lokalizacja: L-ce (Sucha Beskidzka) / Kraków

Imię: Krzysiek

Sprzęt: K1200RSport

Wiek: 29

Post 7 listopada 2013, 15:43

Re: Pochwal się swoim quadem.

Polaris Sportsman 700cm3 V-Twin
To moja maszyna od 2008r
Sprzęt praktycznie niezniszczalny, przez cały okres użytkowania jedyne naprawy to:
- wymiany oleju, filtrów, 1x pasek napędowy, 1x przegub
- wielokrotnie gumowe osłony przegubów (pękają ze względu na duży kąt kardana (ale dzięki temu jest duży prześwit). Udało mi się dopasować zamienniki z forda fiesty i forda Ka co znacząco ogranicza koszty.

Modyfikacje jakie zrobiłem w nim to:
- montaż wyciągarki z pługiem
- montaż opon 27" (Maxiss Zilla) z 26" (przez to trzeba było obrócić końcówki drążków o 180o) dzięki temu zwiększył się dodatkowo prześwit

Wg mnie pojazd więcej ma zalet od innych quadów bo:
- mocy naprawdę wystarczająco (nie porównuję tutaj maszyn na wtrysku)
- napęd 4wd on-demand jest rewelacyjny (wystarczy że jedno koło ma punkt podparcia i wyciągnie go z opresji)
- niezależne tylne zawieszenie ze stabilizatorem jest rewelacyjne (naprawdę nie da się go przewrócić. Porównując tutaj Yamahę Grizzly EFI "udało" mi się to 2x na 1 wyprawie.
- niezależne zawieszenie i wysoki prześwit umożliwia jazdę po wybojach ~100km/h czując się w miarę pewnie i bezpiecznie.

Wady:
- średnio spisuje się na stromych zjazdach ponieważ tryb "H" nie hamuje go wcale, natomiast tryb "L" blokuje tylną oś powodując utratę kontroli. Jedyny sposób to jazda w trybie "L" z lekko wciśniętym gazem (powoduje to załączenie przedniego napędu i lekkie wyhamowanie) a w razie potrzeby wspomaganie hamulcem.

Obecnie używam go praktycznie tylko do odśnieżania lub jako ciągnik przyczepy w pracach przydomowych. Czasem uda się leśna przejażdżka zimą, bo wtedy nie jeżdżę na moto :-)
Załączniki
P21500191.JPG
Ostatnio edytowano 7 listopada 2013, 16:00 przez Blumen001, łącznie edytowano 1 raz
Pamiętaj, że urodziłeś się bez części zamiennych...
<<

Blumen001

Avatar użytkownika

Znajomy

Posty: 19

Dołączył(a): 6 lipca 2010, 13:44

Lokalizacja: L-ce (Sucha Beskidzka) / Kraków

Imię: Krzysiek

Sprzęt: K1200RSport

Wiek: 29

Post 7 listopada 2013, 15:57

Re: Pochwal się swoim quadem.

BRP Outlander 800 EFI
To sprzęt mojego brata od 2010r.
Ma ogromną moc. Bardzo szybko i dokładnie reaguje na dodanie gazu.

Od początku naprawy:
- wymiana oleju, filtrów, 1x pasek napędowy
- wymiana licznika wraz z wyświetlaczem (mimo to ma okresowo błędy komputera)

Modyfikacje to:
- opony Maxiss Zilla
- grzane manety
- felgi poszerzane ITP
- set poszerzający tylną oś
- szersza kierownica z handbarami

Zalety:
Nie jechałem na quadzie z większą mocą.
Ze względu na precyzje wtrysku drift tym quadem to sama przyjemność
Nie da się go przewrócić

Wady:
Po poszerzeniu (tylna oś jest szersza od przedniej) są problemy z utrzymaniem go w ryzach
Niski prześwit

Obecnie ze względu na brak czasu do jazdy. Używany rzadko oczekuje na przygodnego nabywcę.
Gdyby ktoś był nim zainteresowany to pisać na priv. Mogę przesłać zdjęcia i więcej informacji. Nie jest nigdzie wystawiony bo nie ma ciśnienia
Pamiętaj, że urodziłeś się bez części zamiennych...

Powrót do GP QUAD



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL