Kawasaki KMX125

Moderator: Bacher

Awatar użytkownika
davidos
KGP 80
KGP 80
Posty: 221
Rejestracja: 28 września 2009, 23:06
Imię: Dawid
Sprzęt: brak
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Kawasaki KMX125

Post autor: davidos » 7 listopada 2010, 15:09

Siemka,
chciałbym poznać opinie o Kawasaki KMX125, jak z jego awaryjnością etc. Co do zawiechy to wiem, że słaba, ale da się coś wykombinować.
Myślałem o przeróbce tego na SM, oczywiście nie na kołach excela bo to nieopłacalne by było. Koła wsadzić od np AF1 (wielka tarcza z przodu siedzi) tulejki dystansowe to nie będzie problem. Żeby spasować zacisk do tarczy to dorobiłbym adapter. Przewód w oplocie no i może inny zacisk. Do przedniego amora gęstszy olej.
Jeszcze interesuje mnie Kawa KDX125 bo widziałem więcej przerobionych na SM. Jak części do niej? Bardzo awaryjna?

Szerokości

Awatar użytkownika
nitrox89
KGP 160
KGP 160
Posty: 499
Rejestracja: 3 kwietnia 2009, 21:00
Sprzęt: スズキバンディット
Lokalizacja: KRA(N)
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: nitrox89 » 7 listopada 2010, 17:08

DT 125 i wszystko w tym temacie...
Nie mam czasu

Awatar użytkownika
davidos
KGP 80
KGP 80
Posty: 221
Rejestracja: 28 września 2009, 23:06
Imię: Dawid
Sprzęt: brak
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: davidos » 7 listopada 2010, 17:22

Niestety ale na DTX nie będę miał kasy, Husqvarna SM, Aprilia MX też za droga, poza tym w końcu chcę coś innego niż Aprilie. To wie ktoś co z tymi Kawami? Szukałbym sam ale lap mi padł i mam czasem dostęp do kompa.

Awatar użytkownika
nitrox89
KGP 160
KGP 160
Posty: 499
Rejestracja: 3 kwietnia 2009, 21:00
Sprzęt: スズキバンディット
Lokalizacja: KRA(N)
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: nitrox89 » 7 listopada 2010, 17:35

Jaki problem kupić DTR i wrzucić jej kółka od TDR? Jest u nas na forum opisana taka modyfikacja, Krzychu tak robił i opisał jak to zrobić w temacie o swojej DT.
Nie mam czasu

Awatar użytkownika
davidos
KGP 80
KGP 80
Posty: 221
Rejestracja: 28 września 2009, 23:06
Imię: Dawid
Sprzęt: brak
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: davidos » 7 listopada 2010, 19:49

Nitrox wiem, że tak robił, nawet opisane są rozmiary tulei jak dobrze pamiętam. Ale Yama za 3k to starsza niż kawa będzie, dlatego pytam. No nic popatrzę jeszcze na te dtki.

Awatar użytkownika
baro
KGP 200
KGP 200
Posty: 704
Rejestracja: 8 października 2006, 20:56
Imię: Bartek
Sprzęt: mz etz 250
Lokalizacja: Zakrzów
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: baro » 7 listopada 2010, 20:47

jak już to kupuj kdx raz ze mocniejszy to i zawieszenie lepsze. kmx niejest zlym rozwiazaniem dobrze zriobiony i zdabany robi dtke jak psa ;] bez urazy ;] ale kmx czy kdx na sm to jakoś tego nie widzę albo średnio a np honda cr125 albo crm ?
http://www.bikepics.com/members/baro/ moje pierdziawki :D
Simson:arrow:Yamaha dt50mx,jawa350,jawa350ts,MZ250,iż49,xj600diversion/suzuki ts 125ER

Awatar użytkownika
davidos
KGP 80
KGP 80
Posty: 221
Rejestracja: 28 września 2009, 23:06
Imię: Dawid
Sprzęt: brak
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: davidos » 7 listopada 2010, 22:30

Baro widziałem Kdxów kilka zrobionych i są fajnie, Kmxa jednego. Jak honda to crm bo ma homologacje. Poszukam ale podobno ich mało jest.
KDX 1
KDX 2
KDX 3
KMX

Awatar użytkownika
baro
KGP 200
KGP 200
Posty: 704
Rejestracja: 8 października 2006, 20:56
Imię: Bartek
Sprzęt: mz etz 250
Lokalizacja: Zakrzów
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: baro » 7 listopada 2010, 23:10

jak sie ma kase to sie da wszytko zrobić :Pale pamietaj ze taki sztukowaniec całkiem inaczej sie zachowuje w jeździe bo nie po to siedzialy nad tym zawieszeniem i tymi skokami i obręczami mądre głowy żeby to nie miało żadnego sensu ;-) zastanów sie czy nie lepiej kupic np jakieś sm do remontu i zrobić mu remoncik?
http://www.bikepics.com/members/baro/ moje pierdziawki :D
Simson:arrow:Yamaha dt50mx,jawa350,jawa350ts,MZ250,iż49,xj600diversion/suzuki ts 125ER

Awatar użytkownika
davidos
KGP 80
KGP 80
Posty: 221
Rejestracja: 28 września 2009, 23:06
Imię: Dawid
Sprzęt: brak
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: davidos » 8 listopada 2010, 00:15

Zastanawiam się skąd skołować kasę jak na razie :D. W takiej małej pojemności i używane przez amatora nie będzie miało jakiegoś znaczenia, kwestia dorobienia takich tulei dystansowych żeby koła były w linii prostej. Tuleje to nie problem, bo znajomy spokojnie mi dorobi co do setnych mm jak będzie trzeba. Ta CRM niestety droższa i aż 2 widziałem na alledrogo. Jeszcze myślę o normalnym enduro czy ogarnę to na asfalcie na kostce i o pozostaniu przy nsr. SM to taki kompromis ale sam nie wiem. Policzę co ile może wyniesie i w tedy będę wiedział. A co do tego kdxa to dobra maszyna pod względem awaryjności?

Awatar użytkownika
Kubex
Świeżak
Posty: 8
Rejestracja: 9 lipca 2009, 15:27
Imię: Kuba
Sprzęt: Dycha
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: Kubex » 15 listopada 2010, 13:07

Mialem pare lat temu KMX 1997 i DT 125 z 2000r i według mnie naprawde Dt jest duzo lepszym rozwiazaniem. Zalety DT - grubsze i twardsze zawieszenie, lepsze hamulce, - mocniejszy silnik w dolnym zakresie obrotów( Według mnie)- nie jestem pewien ale Dt ma chyba cylinder bez nikasilu wiec tanszy koszt ewentualnej naprawy. Jesli myslisz o przeróbce na supermoto masz możliwośc założenia kól od TDR widziałem kilka takich sprzetów i naprawde fajnie jeździły i wyglądały.
zobacz jeszcze na tą stronę. http://www.dt125.de/

Awatar użytkownika
davidos
KGP 80
KGP 80
Posty: 221
Rejestracja: 28 września 2009, 23:06
Imię: Dawid
Sprzęt: brak
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: davidos » 15 listopada 2010, 16:24

Dzięki za stronkę ale nie umiem niemieckiego :D. Widziałem już kiedyś dt na kółkach tdr i nawet wiem jakie tuleje są, bo siedziałem kiedyś na forum dt, a jak Nitrox wspominał jest tam temat o tym. W zeszłym tygodniu doszedłem do wniosku, że jednak będę brał DT, ale najpierw PJ i remont rxy.
Dzięki i Szerokości :moto:

Awatar użytkownika
WS
mod
mod
Posty: 990
Rejestracja: 5 lipca 2005, 14:14
Imię: Wojtek
Sprzęt: 1K7, WR450F
Lokalizacja: Kraków/Żywiec
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: WS » 15 listopada 2010, 16:54

davidos pisze:Dzięki za stronkę ale nie umiem niemieckiego :D.
to przetlumacz automatem ;) np.
polska wersja strony - forum
strona glowna
WS

Awatar użytkownika
davidos
KGP 80
KGP 80
Posty: 221
Rejestracja: 28 września 2009, 23:06
Imię: Dawid
Sprzęt: brak
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: davidos » 15 listopada 2010, 21:13

WS wiem że mógłbym przetłumaczyć ale pytanie PO CO? ;) Mamy polskie fora o dt i jest git, więc nie jest potrzebne domyślanie się o co chodzi.

Awatar użytkownika
nitrox89
KGP 160
KGP 160
Posty: 499
Rejestracja: 3 kwietnia 2009, 21:00
Sprzęt: スズキバンディット
Lokalizacja: KRA(N)
Kontakt:

Re: Kawasaki KMX125

Post autor: nitrox89 » 15 listopada 2010, 22:01

Dla zachęty polece jeszcze film z serii: DT Nittenau ;D

http://www.youtube.com/watch?v=JdGbWp15gus
Nie mam czasu

ODPOWIEDZ