FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Kawasaki zr7

Moderator: Bacher

<<

okrop

Avatar użytkownika

NO LIMITED
NO LIMITED

Posty: 2866

Dołączył(a): 18 grudnia 2004, 16:21

Lokalizacja: Krakow

Imię: Marek

Sprzęt: B12S '03

Post 13 stycznia 2011, 12:28

Re: Co sądzicie o motocyklu Kawasaki ZR7 ???

ogolnie to nie typ motocykla (i rozwazane w tym watku) to nie motocykle do szybkiej turystyki autostradowej.
Chociazby wyprostowana pozycja i minimalna ilosc owiewek - lub ich brak o tym swiadcza, ale poza zuzyciem oleju (chlodzony powietrzem, jazda na sysokich obrotach) ktore jest w zupelnosci normalne przy takiej jezdzie nie bylo zadnych problemow ze strony motocykla.

Osobiscie uwazam ze do dobrego oswietlenia drogi w motocyklu potrzeba fizycznie conajmniej 2 swiecacych zarowek conajmniej i tyle.
Ale wzmocnone zarowki i tak duzo daja.

Mecenas: no nie piernicz - piszesz o porownaniu SevenFifty do zr7 czy do inazumy? przeciez sie zamienilismy na jakis kawalek traski, i z tego co ja pamietam poza bodajrze roznica 100rpm przy tej samej predkosci na kazdym biegu i inaczej wcietym baku, roznic miedzy zr7 w wielkosci, czy sporej roznicy w oddawaniu mocy nie zauwazylem. Albo to jest idealny przypadek dwuch pogladow na ta sama rzecz. Moglbys doprecyzowac?
Zwolnij. Lepiej dojechać niż mieć swój temat na forum.

B12
<<

Mecenas

Avatar użytkownika

KGP 110
KGP 110

Posty: 354

Dołączył(a): 31 grudnia 2004, 07:43

Lokalizacja: Młoszowa k. Trzebini

Sprzęt: ETZ250+CBF1000

Wiek: 41

Post 13 stycznia 2011, 12:52

Re: Co sądzicie o motocyklu Kawasaki ZR7 ???

okrop napisał(a): Mecenas: no nie piernicz - piszesz o porownaniu SevenFifty do zr7 czy do inazumy? przeciez sie zamienilismy na jakis kawalek traski, i z tego co ja pamietam poza bodajrze roznica 100rpm przy tej samej predkosci na kazdym biegu i inaczej wcietym baku, roznic miedzy zr7 w wielkosci, czy sporej roznicy w oddawaniu mocy nie zauwazylem. Albo to jest idealny przypadek dwuch pogladow na ta sama rzecz. Moglbys doprecyzowac?

Wg tut. forum:
viewtopic.php?f=61&t=8609
viewtopic.php?f=59&t=9604
Róznice może niewielkie, ale są - dł. 12 cm, szer. 3 cm, wys. 3 cm :)
Różnica w wadze 13kg.
Wrażenie, że ZR-7 jest mniejsza wynika też z wciętego siedzenia - pewniej się dotyka nogami gleby.
ZR7 ma wg mnie słabszy dół, bardziej lubi by go kręcić (łatwiej wchodzi na obroty - max. moc o 1000 rpm wyżej) i dostaje wyczuwalne kopyto od 4krpm. I tej wersji będe sie trzymał :smile:
Heh... to były czasy, Wrocław - Poznań - obydwa sprzęty ca ~~ 9l/100km, wir w baku :D
Szkoda, że nie możemy powtórzyc porówań :wink:
<<

okrop

Avatar użytkownika

NO LIMITED
NO LIMITED

Posty: 2866

Dołączył(a): 18 grudnia 2004, 16:21

Lokalizacja: Krakow

Imię: Marek

Sprzęt: B12S '03

Post 2 lutego 2011, 11:35

Re: Kawasaki zr7

bardzo fajny watek, ktory idealnie tu pasuje:
viewtopic.php?f=27&t=12986&hilit=zr7

osobiscie jako byly uzytkownik wszsytkim zainteresowanym turystyka polecam ta maszyne


Wątki zostały połączone.
Bacher
Zwolnij. Lepiej dojechać niż mieć swój temat na forum.

B12
<<

Orzech

Avatar użytkownika

Znajomy

Posty: 22

Dołączył(a): 21 czerwca 2011, 00:10

Lokalizacja: Kraków / Kielce

Imię: Wojtek

Sprzęt: Ducati Monster 696

Post 24 maja 2012, 21:21

Re: Kawasaki zr7

Znalazłby się ktoś może w Krakowie kto jeździ na ZR-7? Chętnie bym się spotkał celem osłuchania (czy każdy silnik pracuje jak mój?) wymiany doświadczeń i króciutkiej przejażdżki żeby zobaczyć jak bardzo mój jest zajechany, itp. :)
<<

ubek

Avatar użytkownika

Przyjaciel
Przyjaciel

Posty: 81

Dołączył(a): 14 sierpnia 2010, 17:44

Lokalizacja: Heilbronn/Wadowice

Imię: Tomek

Sprzęt: Kawasaki ZX9R

Wiek: 34

Post 25 maja 2012, 05:18

Re: Kawasaki zr7

A jak pracuje Twój?

poza pytaniem dopiszę kilka słów o ZR - 7

jeżeli ktoś lubi nakedy to wg. mnie bardzo dobry wybór - gabarytowo Kawa jest trochę większa od Bandyty 600 czy Horneta ale to nie przeszkadza w miejskiej jeździe. Osoby normalnych gabarytów :lolsign: bez problemów mogą ją ogarnąć. Pozycja jest bardzo wygodna, nawet po przejechaniu 500km na raz plecy czy nadgarstki nie bolą. Prędkość przelotową spokojnie można utrzymać na poziomie 160/180 na autostradzie ( mając małą owiewkę założoną ) Silnik starej konstrukcji mocą nie powala bo suma summarum "tylko" 80 pajacyków ale dają rade w przy normalnym użytkowaniu, dużą zaletą jest jego elastyczność - nie trzeba machać biegami cały czas - sprawnie przyspiesza od 3,5k obrotów, choć czuć że silnik dostaje dodatkowej energii jak wskazówka przekroczy 6k.

Teraz moją kawę czeka kolejna weekendowa trasa w czasie której będzie musiała pokonać ok 1.5k km :banghead:
sit down, shut up, hold on
Poprzednia strona

Powrót do Kawasaki



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL