Suzuki SFV 650A 2009/2010

Moderator: Bacher

Awatar użytkownika
Babilon
Znajomy
Posty: 22
Rejestracja: 26 czerwca 2010, 21:37
Sprzęt: Gladius 650A
Lokalizacja: Kraków

Suzuki SFV 650A 2009/2010

Post autor: Babilon » 7 maja 2011, 20:39

Model Suzuki SFV650 Gladius
Rok 2009/2010
Kategoria Naked

Silnik i napęd
Pojemność skokowa 645 ccm
Typ silnika V2
Ilość suwów 4
Stopień sprężania 11.5:1
Śr cylindra x skok tłoka 81.0 x 62.6 mm
Zasilanie Wtrysk paliwa
Układ rozrządu DOHC
Zapłon Elektroniczny
Rozruch Elektryczny
Smarowanie Ciśnieniowy z mokrą miską olejową
System chłodzenia Ciecz
Skrzynia biegów 6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu Łańcuch

Wymiary i wagi
Waga zalanego 202.0 kg (445.3 pounds)
Wysokość siodła 785 mm
Wysokość całkowita 1,080 mm
Długość całkowita 2,130 mm
Szerokość całkowita 760 mm
Rozstaw osi 1,445 mm
Podwozie
Zawieszenie przód Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył Wahacz z amortyzatorem hydraulicznym
Opona przednia 120/70-ZR17
Opona tylna 160/60-ZR17
Hamulec przedni Dwutarczowy (rocznik 2010 z ABS)
Średnica przedniej tarczy 290 mm
Hamulec tylni Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy 240 mm

Pojemność zbiornika paliwa 14.5 litry

Od siebie dodam in plus .. motocykl jest bardzo zrywny i ładnie ciągnie od dołu, waga i promień skrętu powodują, że do miasta nadaje się idealnie i nawet przy ostrych manewrach i przeciskaniu się przez korki nie ma problemu. Spory prześwit umożliwia bezproblemowe pokonywanie większości krawężników. W trasie daje sobie radę idealnie, ładnie skłąda się w zakrętach, pozycja za kierownicą nie męczy, fabryczny wydech jest bardzo cichy i przy dłuższych podróżach nieuciążliwy czasem nawet aż za, szczególnie w korku kiedy dobrze jest żeby kierowcy słyszeli motocykl.
Oczywiście sprzęt nie jest bez wad, tu od razu muszę wymienić dość twardą kanapę która powoduje, że po dłuższej wycieczce może doskwierać trochę siedzenie :P, brak centralnego podnóżka, tylna lampa (mogła by być diodowa oszczędność Suzuki), trochę mało miejsca na kierownicy (po zamontowaniu kilku akcesoriów obawiam się, że nie będzie miejsca na szybę), Jakość lakieru na plastikach mógłby być lepszy.

Na swoim sprzęcie w związku z brakiem centralnego podnóżka, co strasznie utrudnia smarowanie łańcucha, szybko postanowiłem zamontować olejarkę. Po roku użytkowania, na plastikach w okolicy kolan i na zbiorniku paliwa w miejscu gdzie montuję tankbag pojawiło się kilka drobnych rysek, znając Suzuki ze średniej jakości lakieru, postanowiłem nie ryzykować i zamontowałem bagstera.

Po roku użytkowania jestem bardzo zadowolony z tego sprzętu, mogę z czystym sumieniem polecić ten sprzęt każdemu kto większość czasu spędza w mieście a w weekend lubi wybrać się na dalszą przejażdżkę

ODPOWIEDZ