Dzidek a czytałeś to o zwiększeniu mocy w Inazumie tzn rozblokowaniu do mocy gsx-r 750:
"Co do tuningu....na niemieckich forach skupiających właścicieli GSX-R i
innych olejaków był duży szum z tym związany. Silnik Inazumy wywodzi się
z GSX-R 750 , który w szczytowej formie miał 117 KM.Ponieważ zamysłem
konstruktorów Inazumy było zbudowanie silnika o dużym momencie obrotowym
(kosztem mocy)-ech ta elastyczność od 60 km/h na szóstym biegu myślę ,że
nie ma sensu przerabiać tego silnika na sport(wym głowicy, wałków
rozrządu, gażników etc...)-bo kto chce sporta to powinien po prostu
sobie taki kupić. W Inazumie są inne możliwości....sprawa dotyczy
zablokowania(zmniejszenia) maksymalnych obrotów na 2 i 3 biegu. Ma to
związek z tym, że na tych biegach najczęściej poruszamy się (mniej lub
BARDZIEJ dynamicznie) w okolicy prędkośći 50 km/h-prędkości ogólnie
przyjętej na terenie zabudowanym w Uni. Ponieważ normy głośności
jednośladów w Europie są coraz bardziej zaostrzane zmniejszenie obrotów
na 2 i 3-ce nie drażni ucha normalnych zjadaczy chleba

. A teraz
sedno sprawy-jak odblokować?-sprawa jest prosta.....(mimo ,że na
zachodzie pojawiły się przystawki do modułu zapłonowego G-Pack za o ile
pamiętam 150euro)- u nas wystarczy rozpiąć podwójną kostkę idącą od
silnika(od strony zębatki zdawczej) . Kostka ta leży pod zbiornikiem
paliwa na filtrze powietrza, obok jest jeszcze kostka pojedyńcza , ale
tej nie rozpinamy , gdyż obsługuje ona lampkę luzu. Proszę spróbować
_najlepiej za miastem ... :-)"